Kolla er site också för mer info, anteckningar och anknytande saker..!

Kolla er site också för mer info, anteckningar och anknytande saker..!
https://sites.google.com/view/magisterfrom/

måndag 16 februari 2015

Räta linjens ekvation. y=kx + m

Hej.
Se denna film från matematikvideo.se : LÄNK TILL FILMEN

Läs även min pdf :  Länk till pdf:en

Kommentera sedan hur det gick i kommentarsfältet genom att svara på frågan: Hur stor koll har du på detta nu? Skriv en siffra på skala 1 (=öööhhh) => 10 (Japp, fattar exakt!).
Gärna en kort kommentar också. Vad var svårt? Var tappade ni bort er? Vad var bra?. / Stefan

8 kommentarer:

  1. 7. Det var svårt i början men jag förstår

    SvaraRadera
  2. Jag har läst och kollat filmen. Tycker det var lättare när jag läste, för filmen var lite komplicerad i början. 6/7

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det var ganska enkelt men det blev tydligare när man läste pdf:en

    SvaraRadera
  4. Verkar krångligt i början, men är lätt när man väl förstår

    SvaraRadera
  5. Bra film! Men varför skall man beräkna K-värdet när man kan använda stegen som var så enkel. 7,5/10

    SvaraRadera
  6. Det var lite svårt först men blev lättare sedan

    SvaraRadera
  7. Schysst rulle! Det var lite små komplicerat i början men sedan blev det enklare!

    SvaraRadera
  8. Det var svårt i början, men efter att ha kollat igenom noggrant förstod jag

    SvaraRadera